Menu
Masz ciekawy temat? Napisz do nas
  • Biznes
  • Praca dla prawnika
  •  
  • Transakcje
  • Branża
  • Studenci
  • Pro bono i kultura

Polski Prawnik

  • Biznes
  • Praca dla prawnika
  •  
  • Transakcje
  • Branża
  • Studenci
  • Pro bono i kultura
Polski Prawnik > Inicjatywy > Dołącz do inicjatywy #MamWplywNaWizerunekPrawnika

Dołącz do inicjatywy #MamWplywNaWizerunekPrawnika

9.09.2016, Monika Muracka Inicjatywy

mam-wplyw-na-wizerunek-prawnika-banner-z-logo-560x315

Zadajemy sobie w branży pytanie ile łącznie mamy już dzisiaj prawniczych blogów i blogujących o prawie prawników. Ilu internautów czyta i korzysta z tej formy zwiększania swojej wiedzy i świadomości prawnej.

Mówi się, że blogów prawniczych mamy już setki. Mówi się…, ale jak dotychczas tej gruntownej analizy polskich blogów specjalistycznych nie mamy.

Najwyższy czas to zmienić.

Wszystkich Prawników Blogerów zapraszam zatem, w imieniu swoim oraz pierwszych partnerów inicjatywy – serwisu „Polski Prawnik” oraz serwisu „SpecPrawnik”, do podjęcia z nami tego wyzwania i przekazania swoich spostrzeżeń na temat polskiej prawniczej blogosfery.


Jak można dołączyć?

  • Przejdź do strony ankiety – TUTAJ
  • Odpowiedz na 3 pytania i wypełnij metryczkę
  • Kliknij PRZEŚLIJ – formularz będzie aktywny do 7 października br.

Odpowiedzi będą wstępem do większego projektu, jakim jest nasz branżowy raport o polskiej blogosferze prawniczej – tj. 1. edycja raportu „Prawnicy Blogerzy”.

Cel inicjatywy

Cel nadrzędny podejmowanej przez nas inicjatywy to pogłębianie świadomości wśród Polaków, że prawnik jest dostępny, dzieli się wiedzą i wskazówkami tam, gdzie dzisiaj odbiorca może je znaleźć najszybciej, czyli w internecie, a w swoich działaniach uwzględnia różne formy komunikacji tak, aby dotrzeć także do grup ryzyka wykluczenia cyfrowego.

Zdanie każdego Prawnika Blogera jest tak samo ważne. Z założenia raport ma być pełnowymiarowy, odzwierciedlać stan faktyczny i wskazywać obszary potencjału w prawniczej blogosferze. Blogosferze, która jest jednym z dostępnych narzędzi komunikacji z potencjalnymi klientami B2B czy B2C. W komunikacji, która opiera się na budowaniu relacji prawnik-klient, prawnik-Polak i tym samym budowaniu wizerunku wiarygodnego i zaufanego doradcy w poszczególnych specjalizacjach prawnych.

Podaj dalej

Jeżeli podoba Ci się nasza inicjatywa – informację o niej podaj dalej. Jak? Udostępnij link do artykułu lub ankiety z hastagiem #MamWplywNaWizerunekPrawnika.

Wszystkim zaangażowanym prawnikom, w tym naszym pierwszym komentatorom, którzy swoimi spostrzeżeniami podzielili się w materiale pt. „Prawnik Bloger”, dziękujemy.

Bannery inicjatywy dostępne do pobrania – TUTAJ.

Wszelkie pytania, sugestie, spostrzeżenia dotyczące inicjatywy prosimy kierować na adres kontakt@polskiprawnik.pl tytułując maila #MamWplywNaWizerunekPrawnika. 


Monika Muracka, menedżer ds. rozwoju, z pasją związana z branżą usług prawnych od 2006 r. Specjalizuje się w marketingu dla prawników. Projekty doradcze realizuje wg wypracowanego przez siebie standardu WWR. Jego celem jest osiąganie przez firmę/markę personalną kolejno 3 poziomów rozwoju: widoczności, wiarygodności i rentowności. W social mediach spotkać ją można m.in. na stronie „Marketing dla prawników” na Facebooku, a niebawem na blogu marketingdlaprawnikow.pl.  Jest zaangażowaną optymistką. Codziennie z uśmiechem realizuje marzenie o tym, że stwierdzenie „więcej niż prawnik, więcej niż marketing” na stałe zagości w niejednym polskim biznesie i domu. Od września także redaktor Polskiego Prawnika i autorka cyklu badawczego o tej nazwie. Dzielić się w nim będzie analizami, zestawieniami i spostrzeżeniami na temat wybranych zagadnień marketingu dla prawników.
Spodobał Ci się tekst?
Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj powiadomienia o nowych artykułach w serwisie.  
Szanujemy Twoją prywatność. Nie wysyłamy SPAMu.

 

Facebook Twitter Linked In więcej o: #biznes (8) więcej z: Inicjatywy (4)

Więcej wiadomości

Partnerzy

  • Reklama
  • Napisz do nas
  • Regulamin Serwisu
Facebook Twitter LinkedIn

© 2022 Polski Prawnik

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej